woensdag 2 juli 2014

Inleiding

Beste lezer,

Ik ben Lindsey Ver Eecke. Ben 26 jaar en woonachtig met mijn gezin te Brugge.


Naar aanleiding van de opleiding Bachelor Kleuteronderwijs maak ik deze blog voor het vak Religie, zingeving en levensbeschouwing. Ik mag jullie zeker duidelijk maken dat ik tijdens het maken van deze opdrachten en het lezen van de artikels, bekijken van de filmpjes mezelf meermaals ben tegengekomen. Het ging absoluut niet van een leien dakje om me erdoorheen te spartelen. Ik werd bij sommige fragmenten en artikels enorm geraakt waardoor ik begon te huilen of mij helemaal niet meer ok voelde.

Ik ben een enorm gevoelig persoon, dus voel ook snel hoe en wat.

Ik ben tevreden met het resultaat van mijn blog en ik hoop dat jullie mijn innerlijk zo beter zullen leren kennen!

Groetjes,
Lindsey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten